mandag den 6. januar 2014

Bryllupsfotografering Sjælland

Bryllupsfotografering Sjælland


At have fornøjelsen af at forevige nygifte i form af billeder, lægger jeg en stor ære i – og meget arbejde. Jeg ved at billederne vil være minder for livet, så her bliver ikke sparet på antallet af billeder og service, og jeg går altid i dialog med kunden, så det færdige produkt svarer til forventningerne – og gerne mere!

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at en stor del af mit arbejde består af bryllupsfotografering. Gennem årene har mange par været i søgeren på mit kamera, og det bliver aldrig kedeligt.

 Uanset om du/I ønsker klassiske parbilleder fra efter vielsen, eller om de skal være mere kreative – og I ønsker undertegnede som fotograf hele dagen, fra forberedelserne til efter brudevalsen, så er jeg den I søger. Jeg har 15-20 glade og tilfredse brudepar som kunder hvert år, og jeg gør mig altid umage for at den statistik fortsætter.

Som bryllupsfotograf har jeg været hele Sjælland rundt, men primært har mine kunder været fra København, Roskilde, Holbæk og Ringsted. Uanset hvor I bor på Sjælland, skal I ikke holde jer tilbage, for jeg giver gerne et godt tilbud, uanset hvor på øen brylluppet skal holdes.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar